Posilovací stroje eliptického typu

Mezi posilovací stroje eliptického typu řadíme ty, které simulují jízdu na kole, na lyžích potažmo také na podobných příbuzných prostředcích.
Mnohdy se tyto pomůcky označují za crossové trenažéry. Mohlo by se zdát, že se jedná o klasické ortopedy, ale není tomu tak. crossové přístroje se pohybují jednak v mnohem vyšších cenových relacích a jejich účinky jsou také mnohem komplexnější než u rotopedů. Díky crossovým trenažérům si lidé mohou procvičit opravdu celé tělo a jejich klouby rozhodně nebudou namáhány tak, jako u levnějších rotopedů. Crossy posílí jednak partie hýždí a svaly na ostatních částech dolních končetin, ale také prsa, šíje, ramena a ruce. Jsou také schopny velmi dobře podporovat činnost oběhového systému, který se cvičením na nich výrazně posílí. Mnohdy je vyhledávají i lidé, kterým se stal nějaký úraz, jelikož jim poslouží při následné rehabilitaci.

Co nabízí jaterní dieta za jídelníček.

Velkou výhodou crossových trenažérů je také bezesporu jejich umění zaujmout. Cvičení na nich není jednotvárné, ale dovede člověka zabavit. Mnohdy se potom na samotné cviky dívá jinak než kdyby šel cvičit bez pomůcek anebo na mechanických manuálních strojích. Většina posilovacích strojů tohoto typu také umí efektivně kontrolovat trénink. Jinými slovy jsou trenažéry schopny naprosto precizně odhadnout naše možnosti a přizpůsobit se z hlediska obtížnosti cvičení. Přístroj je schopen udržet tělo na stejné tepové frekvenci po určitou dobu, což je z hlediska věku cvičence ideální záležitostí. Je třeba volit různou tepovou frekvenci pro hubnutí a pro posilování nárůst svalové hmoty. Přesněji řečeno, k redukci tělesné váhy je ideální 55 až 65 procent maximální tepové frekvence. Velkou výhodou trenažerů tohoto typu je také jejich skladnost. Lze je umístit do pokoje k televizní obrazovce a můžete hubnout a bavit se u toho.

Leave a Reply